تولد دوباره انجمن پی ال سی وان
بنا به درخواست تعداد زیادی از دوستان و اعضای محترم سایت پی ال سی وان ، انجمن پی ال سی وان دوباره شروع به کار کرد .
دوستان می توانند سوالها و مشکلات خودشون رو در این انجمن مطرح بفرمایند .
خواهشی که از عزیزان دارم این است که قوانین سایت را رعایت کنند ، تا جستجو و استفاده از مطالب انجمن برای همه دوستان راحت و امکان پذیر باشد .
به عنوان مثال در صورت داشتن سوال در مورد یک موضوع جدید حتما در قسمت پیشنهاد انجمن جدید مطرح کنید تا انجمن مورد نظر در جای خود ایجاد شود .

از ارسال تبلیغات در قسمت های مختلف پرهیز کنید ، قسمتی برای تبلیغات در نظر گرفته شده است .
بنده هم مثل همه در زمینه پی ال سی و اتوماسیون صنعتی کامل نیستم ، برای همین از دوستان خواهش میکنم که در حد توان به افرادی که با مشکلی مواجه هستند کمک بفرمایند .
با این کار لطف بزرگی در حق بنده انجام خواهید داد .
کلینیک تخصصی برق و اتوماسیون صنعتی آزاکو